Klubben

Grenaa Whisky Laug startede i 1999. Vi holder laugsmøder 4-6 gange om året samt en dejlig generalforsamling.

Vi tager på vores møder udgangspunkt i single malt whisky.

Der vælges på generalforsamlingen en Broder John Cor til hver laugsaften i det kommende år. Den valgte Broder John Cor udvælger 2-3 whiskyer, som vi smager på med velbehag på vores laugaften. Ligeledes er det Broder John Cor, der afholder foredrag omkring de medbragte whiskyer.

Vi er i dag omkring 30 medlemmer. Her er både mænd og kvinder velkomne.

Er du interesseret i høre mere om Grenaa Whisky Laug, så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mads Salmansen

Engdalen 6B
8500 Grenaa
Mail: salmansen@gmail.com

Formand for Grenaa Whisky Laug.

Det årlige kontingent er 250,00 kr. Hertil kommer betaling for deltagelse i laugsmøderne.

Indsættes på konto Djurslands Bank 7320 1068340 (husk at skrive dit navn og dit telefonnummer), så hører du automatisk nærmere fra formanden.

Følg os på Facebook

Facebooklogo